La violència

Vaig a dir una cosa, m’agrada quan la policia li pega d’hòsties a un manifestant.

No hauria de ser així, però m’agrada l’escena d’uns policies alienats transitòriament que comencen a pegar amb major o menor justificació als manifestants, perquè reblix les meues vísceres d’acció.

No estic dient que m’agrada vore el patiment de les persones agredides, ni m’agradaria comptar-me entre elles, simplement dic que el fet en si m’atrau.

El pitjor és que no ho pense jo sols, sinó que en petit comité, molta gent assistent a les protestes m’ha confirmat que té eixe mateix sentiment.

Llavors que, el que fa la policia, reprimint els manifestants està bé? Doncs no, no està bé des d’un punt de vista políticament correcte i pro-sistema, però des de fora, qualsevol acció desproporcionada de la violència governamental afeblix el sistema i per tant hauria de ser vist amb bons ulls a tots aquells que el troben injust.

Tot plegat és incoherent perquè estem justificant que ens convé tindre baixes del bàndol dels “antisistema” per a afeblir als “prosistema”. Però eixa postura és més coherent que l’actual, en el que una gran part dels assistents a les manifestacions desitja clandestinament que “es lie parda” mentre de cara a la galeria diuen que menys mal que no ha passat res.

~ per cramernadir a 03/12/2012.

Deixa un comentari

 
