Edats

Sí, et donaré més o menys uns vuitanta anys, però no justos… mai sabràs quan finaràs.
I amb això vull que aprengues que la vida és llarga.
A canvi, destinarem esfoços a compartimentar les coses que pots fer i les que no
depenent de l’edat en la que et trobes…
Espontaneïtat total? D’acord però fins als set.
Plaer sexual? Posa-ho per la meitat de la vida…
Senilitat? és una qualitat bastant inutil, pos-la al final per a activar-la si hi ha temps.

Aconseguim així que la vida semble més curta…
“Ui, ja en tinc 36 i no m’he casat…”
“Ja no te edat de pixar-se al llit!”
“Si ja tinc la regla, serà perquè em toca ja follar no?”

I amb ella les crisis de dècada.
Com encare la meua vida per tal d’acomplir tots els meus somnis? als 20
Com encare la vida per tal de sobreviure? als 30
He fet tard per a acomplir alguns d’eixos somnis, ara que ja he encarat la supervivència? als 40

I tindràs l’edat que tindràs, però sempre et semblarà que eres massa vell per a fer certes coses.
Tindràs anys i anys per davant, però necessitaràs pensar que no tens temps.

~ per cramernadir a 22/04/2013.

Deixa un comentari

 
